Programy lojalnościowe i zakupy odzieży

Przy zakupach odzieży można korzystać z różnego rodzaju rozwiązań zapewnianych w sklepach internetowych, które pozwalają na zapewnienie uzyskania znacznie bardziej korzystnych warunków cenowych. W tym względzie jednym z modnych rozwiązań marketingowych stosowanych przez sklepy również odzieżowe jest tworzenie programów lojalnościowych, które pozwalają na zapewnienie stałym klientom znacznie bardziej korzystnych warunków zakupów i korzystania z poszczególnych ofert. Programy lojalnościowe w sklepach odzieżowych dotyczą znacznie częściej sklepów specjalistycznych, gdzie klienci dostają specjalne karty lojalnościowe, które pozwalają na rejestrowanie kolejnych zakupów, zliczanie punktów, które w ramach danego programu zbiera klient. Znacznie częściej programy lojalnościowe realizowane są w sklepach internetowych, co między innymi wynika ze znacznie łatwiejszych możliwości zapisywania działań podejmowanych przez stałych klientów, jak sumy realizowanych zakupów, czy regularność realizowania zakupów na podstawie czego naliczane są punkty w programach lojalnościowych.

Comments are closed.